Улюблені продукти Rimmel

18.9.15

Follow my blog with Bloglovin
Rimmel
 Rimmel - одна з моїх улюблених косметичних марок, тож хочу написати про декілька продуктів, які дуже люблю.
Rimmel
Моїм абсолютним фаворитом є пудра Stay Matte. Ця пудра просто покорила моє серце. Гарно матує, зливається зі шкірою, не подразнює її, не забиває пори і виглядає дуже природньо на обличчі. Фото не моє, бо, на жаль, я роздавила пластикову кришечку мого засобу і тепер вона не надто гарно виглядає. Упаковка не дуже зручна, але ж косметику ми купляємо не стільки задля гарного упакування, як задля якісного вмісту ;)


Rimmel stay matte
Наступним мастхевом є лак для нігтів Rimmel 60 seconds (мій відтінок 500 Caramel Cupcake). У лака дуже зручна широкa кісточка, яка наносить його рівним шаром. Лак швидко засихає і має приємний глянцевий блиск. Тримається на нігтях в середньому 3 дні.
Rimmel 60 seconds
Ще один продукт, в який я просто безтямно закохалась - олівець для губ Lasting Finish 1000 kisses lip liner. Я надаю перевагу нудовим відтінкам олівців для губ і цей був просто знахідкою. Дуже гарно наноситься, довго тримається, надає ефект пухких вуст. Єдиний мінус - трішки підсушує шкіру, проте, я звжди наношу зверху якйсь зволожуючий бальзам, тому ця проблема для мене не така вагома.
 Rimmel Lasting Finish 1000 kisses lip liner
Ну, і, наостанок, згадаю про найкращу помаду ever. Rimmel moisture renew - це просто моя мрія наяву. Я дуже довго марила помадою якогось темного насиченого відтінку, яка була б яскравою і, водночас, не надто вульгарною. Не зважаючи на довгі пошуки моєї захцянки, такої на прилавках косметичних магазинів я знайти не могла. І ось, одного дня я просто перестала шукати, і вона сама впала мені в око. Відтінок 380 Dark nights Waterl-oops - це мій вірний помічник у створенні класичного й чаруючого вечірнього мейку.

Rimmel Moisture renew
Так виглядає упавкування моєї Rimmel moisture renew.
Помада тримається довго, зволожує губи і надає образу неймовірної чарівності та легкої брутальності.
Rimmel Moisture renew
З косметикою Rimmel ми друзі. Вона мені представляє вибір гарної косметики та допомогу в підкреслюванні краси, я їй - свою прихильність і перевагу перед іншими косметичними марками.
А Ви знайомі з косметикою Rimmel?


You Might Also Like

16 коментарі

About Me

Like us on Facebook