Hipp Babysanft-турбота про чутливу шкіру голови

23.9.15

Follow my blog with Bloglovin

Hipp Babysanft

Начитавшись відгуків про дитячі шампуні на різних блогах, я вирішила і собі придбати такий продукт. Мій вибір зупинився на шампуні Hipp з витягом з мигдалів, про який сьогодні я Вам і розповім.
Упакування шампунчика маленьке, зручне та лаконічно виконане. 

Hipp Babysanft
Опис шампуня: Hipp Babysanft є ідеальний для догляду за вразливою шкірою голови Твоєї дитини. Лагідно миє і є делікатний для очей. Залишає волосся блискучим та м'яким на дотик. Також ідеально підходить для делікатного волосся і вразливої шкіри голови. Добре толерується винятково вразливою шкірою, схильної до атопії. Підходить для немовлят від 1 дня життя.
Hipp Babysanft

НІЖНИЙ
Не містить мінеральних олій. Створений, щоб мінімалізувати ризик алергії.
-делікатно парфумований
-не містить парфумованих речовин, що могли б викликати алергію; барвників або консервуючих речовин
-без ефірних олій
-без мила (делікатний для очей)
-без емульгаторів PEG-без парабенів
-pH нейтральний для шкіри
Цілковитий догляд за вразливою шкірою.
Склад шампуня:

Hipp Babysanft

Вироблений у Швейцарії. Містить 200 мл.
Мої спостереження: Шампунь має відносно густу консистенцію, піноутворення незначне. Колір прозорий з жовтуватим відтінком, пахне дитинством :) Дуже бережно та ніжно очищає волосся, після нього воно м'яке і до 3 днів зберігає свіжість. Як на мене, це добрий результат, адже моє волосся має тенденцію виглядати несвіжо вже на другий день після миття. Волосся після Hipp Babysanft легко розчісується, гарно пахне та має здоровий блиск. Hipp Babysanft вартий того, щоб його спробувати. Не знаю як немовлятам та маленьким діткам, але мені цей засіб сподобався. 





You Might Also Like

6 коментарі

About Me

Like us on Facebook