Навіщо займатись спортом?

9.9.15




Навіщо займатись спортом?
Вже понад рік я активно займаюсь спортом і дуже щаслива, що полюбила здоровий спосіб життя. Раніше я була людиною, у якої мотивація до занять спортом тривала не довше тижня. Декілька днів я могла активно тренуватись, йти на пробіжку і нервово зважуватись у очікуванні чуда. Можете собі уявити, як прикро було не бачити швидких ефектів моїх старань.
Та рік тому завдяки польській фітнес тренер Єві Хадаковській я неймовірно змотивувалась і отримала сильне бажання щось зробити з собою. Єва пропонує домашні заняття фітнесом без додаткових обтяжень. Ефективність її вправ я перевірила на собі і переконалась, що вони й справді надзвичайно дієві ! Сама тренер закликає до фізичної активності хоча б 3 рази на тиждень і обіцяє перші результати вже за місяць. Раджу Вам самим переконатись, що її вправи дієві і дуже приємні.
Ще 2 роки тому я б посміялась у відповідь, якщо б мені сказали, що я буду отримувати такий шалений кайф від занять. Я ходжу в зал, займаюсь вдома і дотримуюсь здорового способу життя і це робить мене надзвичайно щасливою.
Навіщо займатись спортом?

Саме через ці зміни в мому житті я стала впевненішою в собі та наполегливішою не тільки у заняттях спортом, але й в повсякденному житті. Сьогодні я хочу закликати і Вас до занять спортом і підкреслити користь від фізичної активності.
1) Перш за все, допінгом для Вас має бути те, що фізична активність заповільнює старіння. Так-так, під час занять покращується робота серця та нормалізується кров'яний тиск, що сприяє покращенню здоров'я.
2) При заняттях спортом організм отримує значно більше кисню, ніж при малорухливому способі життя. Існує закономірність: більше кисню- кращий кровообіг- кращий стан шкіри. А кому з нам, дівчатка, потрібні передчасні зморшки?
3) Звісно ж, за заняттями спортом слідує схуднення та нормалізація ваги тіла. Коли Ви тренуєтесь, мозок виробляє ендорфіни- гормони щастя, які допомагають контролювати апетит, до часу поки Вам й справді не буде потрібна "підзарядка".
4) Цей пункт можна сміло пов'язати з 3. Коли в організмі багато ендорфінів, ми щасливі і задоволені. Спорт- це ще один спосіб відчути себе задоволеним життям. А хто з нас не хоче бути щасливим ?
5) Неабияк фізична активність справляється зі стресом та нервовим напруженням. Займаючись, Ви втрачаєте значну частку адреналіну, який і є одним з причин роздратованості та стресу. Відчуваєте, що вже морально не витримуєте? Побігайте, поприсідайте, поскакайте чи навіть пройдіться 30 хвилин - зняття напруження гарантовано.
6) Окрім цього, спорт приведе Вашу фігуру у чудовий стан. Уявіть собі підтягнуті сідниці, пружні м'язи, повну відсутність целюліту та обвислих складок на животі... Хіба це не привід для (хоча б) ранкової гімнастики?
7) Стабільність гормонального фону також пов'язана з Вашою фізчною активністю. Регулярні пробіжки, півгодинні заняття вдома, хореографія чи спортзал - все це способи внормалізувати Ваш гормональний фон.
8) Не дивуйтесь, якщо у Вас побільшає знайомих та друзів. Фітнес заняття в групах, танці, навіть ранкові пробіжки - це добра можливість познайомитись з однодумцями та розширити коло своїх знайомств.
9) Ще одною величезною причиною займатись спортом є відчуття задоволення собою. Кожна з нас хоче відчувати себе впевненою, гарною і стрункою. Не раз ми з краплею заздрості дивимось на обкладинки глянцевих видань і мріємо про такі ж форми та вигини. Все це реально, ба, Ви самі "ліпите" своє тіло своїм способом життя. Може, досить вже відсиджувати п'яту точку за диваном, поїдаючи чіпси, а пора взяти себе в руки?
10) Коли фізична активність стає невід'мною частиною життя, значно легше відмовитись від усіх небажаних шкідливих звичок, а особливо паління і поїдання пончиків :р. Я й сама помітила, що, якщо колись мене тягнуло з'їсти щось солоденьке чи смажене, то зараз навіть не виникає такого бажання.
Я думаю, що цих 10 причин досить, щоб хоча б трішечки змотивувати людину. Запам'ятайте, швидких результатів не буває, але якщо Ваша наполегливість і віра в свої сили не покине Вас, то вже за декілька місяців Ви зрозумієте навіщо проливали піт на біговій доріжці та скакали на скакалці.
Бажаю Усій нам здоров'я і бажання змінюватись на краще.

Навіщо займатись спортом?

You Might Also Like

1 коментарі

About Me

Like us on Facebook