Kallos Keratin hair mask with keratin and milk protein

15.9.15

Follow my blog with Bloglovin

Kallos Keratin hair mask with keratin and milk protein


Сьогодні я хотіла б познайомити Вас з маскою для волосся Kallos Keratin hair mask угорського виробництва. З цією маскою я заприязнилась близько року назад. Саме тоді, у одному з магазинів мені на очі натрапила велика пластикова банка м'ятного кольору з золотистим декором, яка одразу мене зацікавила. Після детальнішого ознайомлення я вирішила понюхати цей засіб і одразу закохалась у його ніжний запах. Мене дещо збентежила акційна ціна продукту, який на польські гроші коштував 9 злотих (54 гривні), але я вирішила його протестувати.
Баночка місткістю 1000 мл привертає увагу своїми кольорами. Виконана якісно, у мене за рік користування не стерся золотий логотип та не відклеїлась наклейка. Єдиним мінусом є щільність прилягання кришечки до банки, через що у валізі\сумці маска може помандрувати на Ваші речі(як вона це зробила у мому випадку).
Kallos Keratin hair mask with keratin and milk protein
Запах маски має нотки молочного аромату і свіжості. За консистенцією вона досить рідка, легко наноситься на волосся. Колір продукту біло-прозорий.
Kallos Keratin hair mask with keratin and milk protein

Що обіцяє нам продуцент: Завдяки вмісту кератину та екстракту молочного протеїну, маска з відновлюючим та зволожуючим ефектом регенерує природню структуру волосся, заповнює пошкоджені фулікули. Живить, захищає і зміцнює сухе, пошкоджене волосся. Під час використання волосся стає слухняним, м'якими на дотик і блискучим.
Спосіб використання: Рекомендується наносити на помите та підсушене рушником волосся. Тримати 5 хвилин, потім змити волосся.
Kallos Keratin hair mask with keratin and milk protein
Мої спостереження: Kallos Keratin hair mask with keratin and milk protein справді зволожує та пом'якшує волосся. Після нанесення цього продукту моє волосся стає більш слухняне, не електризується та виглядає здоровішим. На жаль, приємний запах маски не тримається довго і вже за годину після миття, волосся не пахне так, як хотілося б. Продукту місткістю 1000 мл вистачає на дуже довгий період, що є привеликим плюсом, зважаючи на його ціну. Загалом маскою від Kallos я задоволена і з чистою совістю раджу його Вам.

You Might Also Like

6 коментарі

About Me

Like us on Facebook