Bourjois Healthy mix and Bourjois little round pot blush

11.9.15





Сьогодні мій пост буде про незамінні для мене косметичні продукти.
З косметикою Bourjois я познайомилась декілька років тому завдяки мамі. Ще тоді у мене склалось хороше враження про їхню продукцію. Марка Bourjois повстала ще в далекому 1863 році у Франції і спеціалізувалась виробленням косметики та парфумерії для акторів, згодом стала одною з провідних косметичних виробництв у світі.
Ще давно моя бабуся казала мені, що найкраща косметика завжди була з Франції: найкращі мінеральні пудри, олівці помади і, звісно, парфуми. Думаю, що власне тому я дуже довіряю косметиці французького виробництва і без вагань купляю їхню продукцію.


Bourjois Healthy Mix and Bourjois little round pot blush

Моїми улюбленими продуктами Bourjois є тональна основа Bourjois Healthy mix та рум'яна Bourjois little round pot blush, про які сьогодні йтиме мова.
Bourjois healthy mix- це тональна основа, яка обіцяє зменшення жирного блиску, візуальне роз'яснення та вирівнювання поверхні шкіри навіть до 16 годин*.
Формула тонального основи містить екстракт з фруктів: 
- абрикос - запевнює здоровий блиск шкіри,
- диня - запевнює зволоження,
- яблуко - продовжує молодість шкіри.
*тестування на 30 жінках

Тюбик тонального крему дуже зручний - скляна баночка з помпою(30мл).
Bourjois Healthy Mix
Консистенція крему не дуже густа, легко наноситься на шкіру. У палітрі на вибір є 6 відтінків, у мене №52 Vanille. Після нанесення тональника Bourjois Healthy Mix шкіра виглядає здорово, немає відчуття "маски" і водночас недоліки добре замасковані. На обличчі матовість від засобу тримається навіть до 3 годин, що є добрим результатом. Окрім цього, продукт має дуже приємний запах і його вистачає на довгий період часу. Bourjois Healthy Mix раджу користуватись восени та зимою, адже його текстура дещо "заважка" для літа і весни.
Наступний продукт, який обов'язково знайдеться у моїй косметичці - це Bourjois little round pot blush (74 Rose Ambre) 2.5 г. Моїм рум'янам вже більше року і у мене їх досі більша половина, що є справжньою магією. Якщо Ви заощадлива людина - цей продукт створений для Вас, адже він дуже економний. Мені дуже подобається дизайн продукту, неймовірний запах та наявність маленького дзеркальця.
 Bourjois little round pot blush
Також у наборі є маленька натуральна кісточка. Як на мене, вона не надто зручна, але у крайньому випадку можна згодитись. Варто відмітити, що рум'яна дуже легко наносяться на кісточку для макіяжу, а потім і на шкіру. Тримаються на обличчі довго, якщо не терти щік напротязі дня.

Bourjois little round pot blush Думаю, що моя любов до Bourjois триватиме довго і мене захопить ще не один продукт цієї марки.

You Might Also Like

2 коментарі

About Me

Like us on Facebook