My summer favourites 2015| Косметичні фаворити літа 2015

8.9.15

My summer favourites 2015| Косметичні фаворити літа 2015
  
Літо закінчилось і прийшла пора підсумувати засоби, які мені особливо припали до душі у цю спекотну пору. 
Farmona Tutti Frutti

Влітку шкіра потребує доброго очищення та злущення. З цією місією у мене чудово справлявся пілінг тіла польського виробництва Tutti Frutti диня&гарбуз( Farmona). Цей засіб містить приємні мікрогранулки, які ніжно злущують омертвіли клітини шкіри і роблять її ніжною та шовковистою. А запах...ммм
Playboy Play it sexy
Для щоденного вмивання я вибрала гель для душу Playboy Play it sexy. Я в захваті від його солодкавого запаху з нотками кокосу, який пожвавлює і підбадьорює.
Nivea молочко для тіла
Одразу після душу я наношу мега зволожуюче молочко для тіла з мигдалевою олією Nivea для дуже сухої шкіри. Цей крем неодноразово врятував мене влітку, коли моя шкіра надзвичайно пересушена і зневоднена.
Biosilk smoothing shampoo
Що стосується мого догляду за волоссям, то улюбленцем літа став шампунь Biosilk. У його складі відсутні SLS, SLES, парабени та інші пересушуючі додатки, які додатково пошкоджують і висушують шкіру голови. Волосся після нього шовковисте, довго тримається ніжний запах та блиск.
 La Petit Marseiliais
Всі ми знаєм, що влітку найбільше страждають кінчики волосся. У мене вони і без того схильні до ламкості, а після сонячних ванн, можна взагалі забути про охайний їх вигляд. Для мене знахідкою став бальзам для волосся La Petit Marseiliais відновлення та зміцнення. Бальзам має неймовірний запах і добре зволожує волосся. Великим плюсом є те, що тримати бальзам на волоссі потрібно тільки одну хвилиночку.
Avon naturals
 Влітку, коли температури сягають 35 градусів, недоречно використовувати важкі парфуми з насиченим ароматом. Я надаю перевагу легким спреям для тіла, що надають приємний запах, але не є надто "тошнотними". Мені дуже сподобався спрей для тіла від Avon-Cherry Blossom, яким, власне, я і користувалась влітку.
 Vichy capital soleil
 Влітку я не виходжу з дому без сонцезахисного крему для обличчя, про який я писала раніше у свому блозі. Vichy Capital Soleil 50+ я вважаю абсолютним must-have.

Ось власне і всі мої фаворити літа 2015. Радію, що настала осінь, адже прийдуть певні зміни у догляді за собою і також нові засоби, ідеї та тестування, про які буду нові пости.
А у Вас є якісь неймовірні косметичні засоби, які Вам допомагали почувати себе комфортно влітку? Діліться своїми зауваженнями та думками :)




















You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook