Чистая линия "Идеальная кожа 5в1"

31.8.15

Чистая линия "Идеальная кожа 5в1"
Привіт усім :) Сьогодні хочу поділитись з Вами своїми неоднозначними враженнями на рахунок геля-скраба-маски 5в1 від Чистої лінії.
Подібні продукти я люблю, адже добре мати в одному тюбику одразу 3 засоби для догляду за шкірою

 ( особливо якщо шкіра схильна до появляння "несподіванок"). Саме через це, коли я побачила новинку від Чистої лінії, я вирішила випробувати її на собі. Відомо, косметика російська, ніби-то натуральна і багатообіцяюча. У склад засобу входять три основні компоненти, що мають допомагати боротися з недоліками шкіри, а саме: цинк, евкаліпт та біла глина.

Виробник обіцяє нам 5 дій чудо-засобу:
                                    - миттєво чиста і свіжа шкіра
                                    - значно менше чорних цяток вже після 1 застосування
                                    - шкіра зберігає матовість напротязі 12 годин
                                    - менше запальних процесів вже після 3 днів
                                    - вже після першого застосування шкіра більш гарна

Чистая линия "Идеальная кожа 5в1"

Засіб можна використовувати на 3 способи- як гель для щоденного вмивання, скраб та маску.

Гель: спіньте продукт у руках, нанесіть на вологу шкіру обличчя та шиї.
Як на мене, цей продукт не надто піниться у руках, паста просто розмазується по долонях. Продукт не застосовую для щоденного вмивання, адже мені він так не підходить.

Скраб: нанесіть на вологу шкіру обличчя та шиї, помасуйте напротязі хвилини, змийте.
Саме тут продукт проявив себе гідним. Добре очищає шкіру, м'яко шліфує, не подразнює, не викликає неприємних відчуттів та трішки вирівнює колір шкіри. Окрім цього, засіб має дуже приємний запах та консистенцію.

Маска: нанесіть на вологу очищену шкіру на 3-5 хвилин, змийте.
Я не знаю як у кого, але у мене за 5 хвилин маска аж ніяк не застигала. Я звикла, що маски з глини засихають за 5 хв добряче, а тут чекаю-чекаю, а результату немає. Чекала близько 15 хвилин, аж засіб висохне до звичного мені стану. Маску використовую на проблемну Т-зону.

Чистая линия "Идеальная кожа 5в1"Висновок, Гель+скраб+маска 5в1 не справляється з усіма поставленими завданнями. Можливо, я надто примхлива, але я не залишилась надто вражена цим косметичним засобом. Одразу після використання шкіра й справді чиста та свіжа, однак вже за годину видно жирний блиск. Зменшення чорних цяток і запальних процесів незначне.
Загалом, продукт непоганий, хоча я очікувала більшого.
Ціна тюбика 120 мл  на акції 32 грн.
А Ви користуєтесь засобами для обличчя 3в1\5в1? Який Ваш улюбленець та чи припав Вам до смаку засіб від Чистої лінії ???

You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook