Найбільш мотивуюча книга

20.8.15

Найбільш мотивуюча книга
Успех внешний начинается с успеха внутреннего (Робін Шарма)
Прочитати книгу захотілось як тільки побачила її у списку мотивуючої літератури. По натурі я людина, яка любить літературу, що дає копняка під зад. От обожнюю я те саме відчуття, коли читаєш і з'являється бажання почати щось робити, вдихнути життя у свої власні вчинки. Тож, не довго думаючи, стягнула я собі бестселлер Робіна Шарми на ebook. Не можу сказати, що закохалась в оповідання з першої ж сторінки. З початку не дуже розуміла до чого у першій главі мова йде про якогось адвоката, якщо в ідеалі книга про "монаха і його тачку". Думаю, ну нічого, мабуть, далі щось та й буде. Повірте, я не помилилась, бо з кожним наступним розділом я закохувалась все більше й більше в магічне оповідання. Я впитувала кожною клітинкою цікаві думки і навіть вручну виписувала "10 ритуалов искрящийся жизни". Я позначала мітками ледь не кожну другу цитату і в думках прокручувала найцікавіші помисли, викладені на папір автором. На мою думку, ця книга - шедевр. Здається, що все написане- банально просте, але чому ж тоді людство досі не в досягнуло гармонії та злагоди у житті ?
Книга Робіна Шарми "Монах, який продав свій ферарі" - це оповідання про багатого адвоката Джуліана Ментла, сенсом життя котрого є гроші і слава. Постійне виснаження та неправильний спосіб життя дається адвокату у знаки і у нього в залі суду стається серцевий напад. Одразу після цього випадку чоловік містично залишає роботу, продає феррарі та вирушає на пошуки сенсу життя, заглиблюється в древню культуру і кардинально змінюється.
Не хочу псувати вам все задоволення, тому не буду заходити надто далеко і розповідати в дрібницях події книги - цей казковий шлях Вам варто пройти самотужки. Єдине, що мені дуже хочеться написати про цю книгу це те, що вона надихнула мене, додала віри у себе та змусила задуматись над цінністю часу. Я щиро раджу, ба, закликаю Вас прочитати цю чудову книгу і переконатись у її геніальності.
Напослідок, хочеться поділитись з Вами цитатами, які запам'ятались мені по-особливому : 
"Цени свое время- Твое самое драгоценное достояние, оно не возобновляется."

"Если бы молодость знала, если бы старость могла."

"Действуй так, словно  неудача просто невозможна, а успех обеспечен."

"Не старайся перегнать других, старайся перегнать себя."

You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook