My mini haul

14.9.15

My mini haul
Сьогодні я завітала в чарівне і магічне місто Лева. Місто, вулички якого надихають і закохують у себе, місто найкращої кави та найпрекрасніших людей. Гуляючи Львовом я заглянула до безлічі крамниць, що явно не було до вподоби мому принцу, але така то доля, якщо твоя дівчина - трішки шопоголік.
Не можу похвалитись феєричними покупками, адже купила речі спонтанно, зате з привеликим задоволенням.
Отже, мої полиці отримують поповнення у свою сім'ю, чому я просто безмежно щаслива, бо останнім часом не можу і дня провести без цікавої книги. Що стосується продуктів для краси, то сьогодні я зробила несподіванку для волосся та купила шампунь марки Planeta organica, щоб трохи поекспериментувати.
Першим, на що моє серце "йокнуло" була книга "Куди приводять мрії" Річарда Метісона. За мотивами книги існує фільм, який здобув Оскара і має велике визнання. Кіно справило на мене сильне враження, тому я вирішила, що варто прочитати сам роман.
My mini haul
У тому ж книжковому я побачила ще одну книгу, про яку зовсім недавно дізналась. "Мелодія кави у тональності кардамону"- це роман Наталії Гурницької на кшталт "Тих, що співають у терні". Дії книги розгортаються у 1843 у Львові та розповідають історію забороненого кохання. Надіюсь, що цей роман і справді зігріє мою душу холодними осінніми вечорами , як обіцяє обкладинка книги. Ну а назва, самі погодьтесь, вже одразу створює неймовірну атмосферу.
My mini haul
Ну і наостанок я наткнулась на акцію у Космо на шампунь - Organic cedar shampoo від Planeta Organica. Останнім часом я помітила, що моє волосся втрачає силу, стає слабким. Саме тому я спокусилась на шампунь, який обіцяє відновити мою шевелюру. Мені сподобався склад цього продукту і я маю велику надію, що моє волосся від нього ортмає максимальну користь.

Planeta Organica
У складі присутня органічна олія кедру, реп'яхова олія та екстракт білої кропиви.
Planeta Organica
От, власне, і мої скромні покупки сьогодні. Сьогоднішній день задав мені настрою та сили, тож і Вам бажаю плідного та вдалого тижня.
А якими останніми покупками Ви б хотіли похвалитись?

You Might Also Like

2 коментарі

About Me

Like us on Facebook