Косметика Avon - за і проти

13.9.15

Avon
Сьогоднішній пост буде про  відому у багатьох куточках світу косметику, якій довіряють свою красу безліч жінок, а саме, - Avon. Avon - це чи не найбільш розповсюджена марка з бюджетними цінами та досить хорошою косметикою і парфумерією. Як на мене, майже кожна з нас має якусь їхню продукцію. Отже, сьогоднішній пост напросився сам собою і сьогодні я розповідатиму про продукти, які закохали мене в себе, та ті, які розчарували.
Отож, моїм фаворитом марки Avon є чотирифазові тіні для  відтінку Pink Sands eyeshadow. Тіні дуже якісні, гарно наносяться на шкіру, кольори підібрані дуже вдало. Макіяж з цими тінями тримається досить довго, барви не "скатуються" і не втрачають привабливості. У наборі присутнє моє улюблене дзеркальце та двосторонній аплікатор. Це мої улюблені тіні, бо вони справді якісні, недорогі та створюють чудовий макіяж  очей.
Avon pink sands
Ще одним продуктом, який мені дуже сподобався був скраб для стоп Avon foot works з морською сіллю "Морський бриз". Скраб має дуже приємний морський запах та колір. Присутні дробинки морської солі та інші скрабуючі частинки, які чудово злущують омертвілу шкіру та придають стопам шовковистість та приємний аромат. Скрабу вистачає на довгий період часу і він є моїм абсолютним фаворитом у догляді за красою ніжок.

Avon foot work scrub

Avon foot work scrub













А  також, я хотіла б виділити два продукти, які мене дуже розчарували.
Отже, неприємне враження на мене склав блиск для губ Avon glazewear shine відтінок iced pink. Цей продукт я отримала у подарунок взимку і мала надію, що він буде добре зволожувати пересушену шкіру губ та надавати гарний блиск. Замість цього блиск додатково висушував шкіру, а колір був якийсь зовсім недоречний та неприємний. Окрім цього, блиск неприємно липне і надає дискомфорту моїм губам. Єдиним плюсом цього продукту є гарний запах.
Avon glazewear shine
Ще один незадовільний відгук хочеться залишити про бальзам для тіла Avon "Cherry Blossom", який йшов у наборі зі спреєм для тіла (відгук про який я залишила тут). На жаль, бальзам для тіла мене розчарував тим, що не справлявся зі своєю основною місією - не зволожував шкіру.  Так само як і блиск, цей продукт рятує хіба що приємний запах. Я наносила цей бальзам тільки щоб трішки освіжити шкіру та надати їй приємного аромату.
Avon Cherry Blossom body lotion
 Avon я люблю, але вважаю, що не вся їхня продукція є варта уваги та довіри.
А який у Вас досвід користування Avon? Можливо Ви також маєте свої улюблені та "не дуже" продукти?






You Might Also Like

6 коментарі

About Me

Like us on Facebook