Гель після депіляції PinkUp-мій рятунок від вростаючого волосся

21.10.15

Гель після депіляції PinkUp
Дуже часто після депіляції волосся вростається у шкіру, утворюючи болісні червоні бугрі, які завдають чимало клопотів та дискомфорту. Зізнайтеся, скільки з Вас намагалось боротись з неприємним вростанням методом видавлювання, або роздирання болісної ділянки шкіри? Думаю, що навіть не треба говорити, що це не є найкращим методом боротьби з  проблемою. Сьогодні я б хотіла написати не про методи боротьби з вже існуючим лихом, а розповісти Вам про продукт, що має на меті попередити виникнення вростання. Отож, представляю Вашій увазі гель після депіляції PinkUp.
Гель після депіляції PinkUp
Цей гель продається у супер класній "ретро" упаковочці рожевого кольору з яскравими надписами на ній. Дуже потішили око іноземні лого типу "Look at me, because I'm perfect!"-вони відразу піднімають настрій. Дозатор знаходиться внизу, отже гель стікає по стінкам, що гарантує нам використання засобу до останньої краплини.
Гель після депіляції PinkUp
Сам гель є прозоро-рожевого кольору. Його запах приємно-трояндовий. Зізнаюсь Вам чесно, я не захоплююсь ароматом троянди в парфумерії, але цей гель пахне казково. Його консистенція досить рідкувата.
Продуцент нам сповіщає, що гель містить олійку троянди, персика та мангостина, які заспокоюють шкіру. Окрім цього він збагачений алантоїном, який пом'якшує шкіру та Telocapil-ем, який разом з папаїном сповільнюють ріст нового волосся, послаблюють його та роблять більш тонкими.
Гель після депіляції PinkUp
Спосіб застосування: легкими масуючими рухами нанести на чисту шкіру невелику кількість гелю, до повного вбирання.
Мої враження: раніше після депіляції у мене часто виникала проблема з вростанням волосся. На даний період часу я не використовую гоління як спосіб усунення небажаного волосся, а роблю воскову депіляцію через що проблема вростання зникла. Проте, коли я ще брила небажане волосся і використовувала PinkUp, стан моєї шкіри був в нормі. Я наносила його щоразу після виконання процедури і була абсолютна задоволена результатом. Після гелю я помічала, що волосся відростає за довший час, а шкіра на ногах значно м'якша та приємніша на дотик. Дуже порадував приємний запах цього засобу, який залишався на шкірі впродовж декількох годин. Гель дуже економний, його вистачає на довгий період користування. Отже, я думаю, що якщо у Вас є клопоти із вростанням волосся, слід спробувати гель після депіляції PinkUp, який допоможе подолати проблему.



You Might Also Like

6 коментарі

About Me

Like us on Facebook