SYOSS dry shampoo, або моє розчарування місяця

8.10.15

Follow my blog with Bloglovin

SYOSS dry shampoo

Привіт, мої хороші! Перш за все хочеться вибачитись за таку тривалу відсутність нових дописів і будь-яких ознак життя з мого боку. Скажу Вам чесно, дуже важко дався переїзд з України до Польщі та освоєння до швидкого темпу студентського життя(вже давно мала б звикнути, але щось пішло не так). Окрім цього, осінь дається взнаки дивною меланхолією та апатією. Попри це все я зібралась з думками і вирішила поділитись з Вами гірким досвідом користування сухим шампунем від SYOSS
Отже, захоплена можливістю продовжити свіжість волосся на ще один день я спокусилась на рекламу і придбала сухий шампунь SYOSS для швидко жирніючого волосся.
Упаковка засобу  досить "брутальна", чорно-зелені тони, різкі лінії.

SYOSS dry shampoo
Продуцент обіцяє нам, що продукт додасть нашій шевелюрі свіже дихання на ще один день без потреби миття голови. Інструкція використання: Прикрийте плечі рушником і розчешіть волосся. Енергічно збовтайте флакон перед використанням і між натисненнями розпилювача, і розпиліть короткими натисненнями з відстані 20 см від голови. Помасуйте волосся рушником та розчешіть його. Продуйте волосся феном, щоб вивільнитися від можливих залишків частинок пудри. Після використання закрийте кришечку та зберігайте флакон у сухому місці.
SYOSS dry shampoo
Мої враження: Запах цього засобу неймовірно противний, ріже носа та викликає у мене алергічне чхання. Шампунь наносила строго дотримуючись інструкцій, але магії не сталось- тільки наелектризувала волосся трінням рушника та зробила його неприємним на дотик. Після третьої спроби я здалася і відклала SYOSS dry shampoo подалі, адже він мені абсолютно не підійшов.
SYOSS dry shampoo
Не можу порадити Вам цей засіб, адже він не тільки не справився зі своєю місією, але й злишив після себе антипатію до сухих шампунів. А Ви використовуєте у свому догляді за волоссям сухі шампуні? Якщо так, то які Ваші улюблені?



You Might Also Like

12 коментарі

About Me

Like us on Facebook