Dove deep care complex

15.10.15

Follow my blog with Bloglovin

Dove deep care complex
Привіт усім!
Сьогодні я вирішила написати про два продукти фірми Dove-крем з маслом ши та крем-автозагар цього ж виробника. Знаю, знаю, зараз точно не погода для автозагарів, але його я купила ще десь 2 роки тому весною, щоб хоч трішки поправити вигляд своєї біло-молочної шкіри перед літом.
Dove deep care complex
Отже, почнемо саме з лосьйону Dove summer glow. Як бачите, він знаходиться у золотистій упаковці, яка навіть своїм виглядом говорить, що це продукт для загару. Місткість упакування 250 мл.
Запах лосьйону дуже приємний. Його консистенція ніжна, колір білий.
Спосіб використання:нанести на чисту шкіру круговими рухами та залишити до повного висихання.
Dove deep care complex
Мої враження:бальзам дуже добре наноситься на шкіру та зволожує її. Після себе залишає досить відчутний запах автозагару. Дуже бруднить одяг, тому краще нічого не надягати на себе напротязі 25-30 хвилин, поки він сохне. Це для мене вагома незручність, адже після нанесення я не відчуваю себе комфортно. Лосьйон забарвлює шкіру рук, тому його слід наносити в рукавичках. Окрім всього вищесказаного,  Dove summer glow залишає помітні жовті "смуги" на згинах рук та ніг, що є не дуже приємною деталлю. Отже, як Ви самі розумієте, продуктом я залишилась незадоволена і не можу порадити його Вам.
Dove deep care complex
Наступний продукт, про який мені хочеться сьогодні написати-це Dove обійми ніжності з маслом ши.
Dove deep care complex
Цей лосьйон міститься у ідентичній формою упаковці, що і автозагар, проте, вона білого кольору. Колір лосьйону такий самий, як і у автозагару, консистенція трішки рідкіша. Запах, як на мене, надто якийсь дивний. Лосьйон призначений для нормальної та сухої шкіри. Продуцент обіцяє нам 24-годинне зволоження, про яке і мова йти не може, бо лосьйон дає відчуття зволоженості всього на якісь 2-3 години.
Dove deep care complex
Мої враження:дивний запах одразу псує всю картину. Зволожує досить добре, хоча і ненадовго. Коли лосьйону залишається менше половини його дуже важко видобути з упаковки. Загалом, я думаю, що цей лосьйон більше підійде для тих, у кого нормальна шкіра, але не надто суха. З підвищеною сухістю він не справляється.
А у Вас є досвід користування вищеописаними продуктами фірми Dove?






You Might Also Like

2 коментарі

About Me

Like us on Facebook