Planeta organica organic cedar shampoo

16.10.15

Planeta organica organic cedar shampoo
Зважаючи на те, як волосся ослаблюється та пошкоджується в період спекотного літа я старалась вибрати на осінь шампунь без парабенів SLS та SLES,  який би дбайливо очищував та зміцнював мої коси. Мій вибір зупинився на органічному шампуні Planeta organica з органічним маслом кедру для тонкого та ослабленого волосся ( про який я також писала тут). 
Шампунь міститься в пластиковій пляшечці темно-зеленого кольору. Своїм виглядом викликає спогади про ліс та природу. На пляшечці міститься наліпка з написом "eco life- я природа", під якою також розміщені дані про дату виготовлення та термін придатності, дані імпортера та умови зберігання. Відкривається шампунь натиском на чорний ковпачок.
Planeta organica organic cedar shampoo
Консистенція шампуню досить рідка, колір прозоро-зелений, запах з нотками кедру та хвойних дерев сильно виражений .
Planeta organica organic cedar shampoo
У склад шампуню входять: органічна олія кедру, реп'яхова олія та екстракт білої кропиви. Ці три складники активно діють на волосся та покращують його стан. Шампунь не містить SLS, штучних барвників та парабенів, що є основним плюсом.
Planeta organica organic cedar shampoo

Planeta organica organic cedar shampoo
Спосіб використання: нанести шампунь на мокре волосся, масуючими рухами довести до стану піноутворення, змити і при необхідності нанести шампунь повторно.
Planeta organica organic cedar shampoo
Мої враження: шампунь сподобався мені з першого ж використання. Йому притаманна ніжна  та дбайлива очищаюча дія. Organic cedar shampoo добре промиває волосся, залишаючи його блискучим та приємним на дотик. Окрім цих плюсів, після шампуню моє волосся близько 2 днів зберігає свіжість та не електризується. Додатковим позитивним аспектом є те, що шапмунь я купила на знижці ціною 55 грн за 360 мл. Цей засіб  мені дуже сподобався,  неодмінно його придбаю ще раз.
А у Вас є фаворити серед органічних шампунів? Які б Ви з легкістю могли порадити мені?






You Might Also Like

8 коментарі

About Me

Like us on Facebook