Як змінити своє життя на краще?

15.10.15

Задумайся, як часто ти відчуваєш неабиякий страх через "а що про мене подумають інші"?
Ти досі вважаєш, що нічого не досягнула в житті та що ти безнадійна істота, яка живе без цілі та не має шансу на гарне життя? Давай розглянемо 3 найпоширеніші негативні думки, які руйнують життя та позбудемось їх, або заступим позитивними.
Те, про що ти думаєш має величезне значення - думки можуть підтримувати тебе та бути певним "двигуном", який допоможе досягти поставлених цілей. Думки також можуть значно послаблювати, перешкоджати та мати негативний вплив на самооцінку і мотивацію.
Приглянся до своїх щоденних думок і зауваж, чи з'являються на щодень у тебе думки, які негайно потрібно змінити?
3 найпопулярніші думки, які перешкоджають дієвості

Я безнадійна
Як часто ти думаєш так про себе? Чи знаєш ти наскільки сильно ця думка змінює твоє власне бачення своєї цінності? Неодмінно викинь зі свого репертуару цю думку і заміни її позитивним комунікатом на кшталт "я прекрасна", "я мудра", "я незамінна", "я вартую більшого"-ти і сама здивуєшся, як різко зміниться твоє життя, і наскільки легше тобі стане діяти за планом, який ти сама для себе створиш.
Я нічого не досягнула в цьому житті
Справді? Глянь навколо, подумай про всі свої досягнення та успіхи-у тебе хороший дім, ти закінчила університет, у тебе хороша сім'я, ти маєш дитину, у тебе багато друзів-приклади можна перечислювати без кінця. Найажніше те, щоб зауважити найдрібніші успіхи та думати про них, а не про негативні аспекти твого життя. Зроби, так би мовити, іспит сумління, може, виявиться, що твоє життя є повним успіхів, яких ти раніше не помічала?

Що про мене подумають люди
Як часто така думка роїться у твоїй свідомості? Надто часто?
Щиро кажучи, без різниці, що про тебе думатимуть інші! Ти маєш, перш за все, почуватись комфортно, будучи собою. На наступний раз, коли у твоїй свідомості проскочить "а що вони про мене подумають" зупинись на хвилю і збагни, що їхня думка не вплине на твоє життя. Так чи інакше, це твоє життя і твоє право бути собою-оригінальною, неповторною і сповненою гармонії.
Життя надто коротке, щоб витрачати його на деструкційні думки.
Притримуючись цих неважких 3 правил ти неодмінно зміниш своє життя в кращу сторону і здобудеш нові життєві сили та позитивне наставлення.

You Might Also Like

6 коментарі

About Me

Like us on Facebook