Зимовий догляд за губами: Carmex Vanilla, Bielenda SOS expert

21.11.15

Carmex Vanilla, Bielenda SOS expert
Сьогоднішній пост я вирішила написати про два засоби для догляду за шкірою вуст. З наближенням зими у шкіри послаблюються захисні бар'єри та вона стає сприйнятливішою на зовнішні подразники. Мої губи дуже не люблять холод і завжди реагують на нього сухими шкірками, тріщинками і неприємним печінням. Саме тому у мене завжди в осінньо-зимовий період мають бути під рукою хороші "помічники" . Ці засоби в мене часто змінюються, бо ж завжди хочеться спробувати щось новеньке, та мені здається, я знайшла тих фаворитів, з якими вже не попрощаюсь.
Про продукцію Сarmex я чула неодноразово, тож вирішила і собі придбати бальзамчик для губ зі смаком ванілі. Засіб запакований у картонну упакуваннячко, його колір прозоро-жовтий. Бальзамчик маленьких розмірів, дуже зручний у використанні.
Carmex Vanilla, Bielenda SOS expert
Відразу після розпакування та нанесення цієї помадки, мої губи відчули полегшення та насолоду. Бальзам чудово зволожує губи на декілька годин, надає неймовірного запаху і не є масним. Окрім цього, він містить SPF 15, який, як на мене ніколи не є зайвим у косметичних засобах. Мене дуже вразило, що після нанесення, бальзам, ніби трішки охолоджує губи, додаючи незначне приємне пощіпування. Carmex-це мій вірний помічник, який завжди знаходиться на відстані витягнутої руки і яким я мазюкаю губи навіть просто так, для задоволення.
Carmex Vanilla, Bielenda SOS expertBielenda sos kompres do ust-це ще один хороший засіб, який регенерує, розгладжує та пом'якшує ніжну шкіру губ. Як на мене, цей засіб має дещо сильнішу дію від Carmex, тому використовую його в екстрених ситуаціях та наношу наніч перед сном. Як і Carmex, продається Bielenda у картонних упакуваннячках. Містить мигдалеву, кокосову та соєву олійки. Запах помадки чудовий, нагадує суміш персикового йогурту та зефірок. На губах не відчувається, надовго зволожує шкіру.
Carmex Vanilla, Bielenda SOS expert
Біла-Bielenda, жовтенька-Carmex.

А якими засобами рятуєтесь Ви у холодні вітряні дні?






You Might Also Like

12 коментарі

About Me

Like us on Facebook