Натуральное сибирское мыло для бани-турботливий догляд за волоссям та тілом

30.11.15

Для мене догляд за волоссям-це один з найважливіших  компонентів догляду за собою загалом. Щоразу я намагаюсь знайти ідеальні продукти, які б допомагали підтримувати шевелюру в зразковому вигляді. Останнім часом я дуже полюбила шампунь Planeta Organica, але коли він закінчився, я вирішила спробувати якийсь інший засіб і вибрала Чорне мило Бабушки Агафьи.
У свому виборі я опиралась на склад засобу, до якого входять 37 трав. Чорне мило не містить штучних барвників та ароматів. Воно може стосуватись як на тіло, так і на волосся. Особливо радиться для осіб які страждають на різні захворювання шкіри голови.
Мило знаходиться у пластиковій упаковці, яку постійно треба відкручувати та закривати, що не є надто практично. Його колір-чорний, за який відповідають дьоготь та березова чага. Запах насичено-трав'яний, консистенція нагадує якусь тягучу мазь. 
Мої враження: Мило очищує шкіру "до скрипу", притому не сушить. Воно напрочуд добре піниться, що мене неабияк здивувало. Волосся після нього довго зберігає свіжість та має гарний природний блиск. Чорне мило не залишає по собі міцного запаху. Як на мене, стосування мила треба чередувати з якимись іншими засобами, бо при постійному використанні може підсушити шкіру голови.
На даний момент я задоволена цим продуктом. А Ви пробували колись щось з серії Бабці Агафії??



You Might Also Like

6 коментарі

About Me

Like us on Facebook