Моя Америка #3: Массачусетський університет

18.9.18

У попередніх постах тут і тут (друга частина) я вже описували початки моєї подорожі до Амерички. Сьогодні хочу продовжити мою розповідь. 

Дім у Бостоні

Отже, зустріла нас господиня дому - пречудова жіночка Джейн. Сім'я Джейн (чоловік, син та вона) походять з Тайвані. І хоч вони не є прибічниками ідеальної чистоти у домі, сім'я у них класна :) 

Мене з моєю однокурсницею поселили у маленьку кімнатку. Ми обоє платили за неї 650$ в місяць. Тобто, за одну кімнату на місяць виходило 1300$. На замітку, стипендія на місяць від університету на цю програму складає 650 євро, тобто нам, по суті, вистачало виділених грошей лише на кімнату (при тому що харчування, проїзд та особисті потреби у Америці не відносяться до категорії "дешеві"). На початку ми не мали поняття про ціни на проживання, і на жаль, аж під кінець свого перебування у Бостоні ми дізнались, що це дуже дорого як на кімнату розміром 10 кв. м. Щоправда, у ціну за проживання входили вечері у будні дні. 

Декілька цікавинок: 

1. У нас вдома не було вікон, які б відкривались. Тобто у нашій кімнаті вікно відкрити було теж unreal. Ковток повітря можна було зачерпнути лише на вулиці.
2. Зимою у кімнаті було просто жахливо холодно, а навесні, коли пригрівало сонце, надзвичайно спекотно. Тому у нас були 2 варіанти - ми або мерзли, або задихались. 
3. Кімната знаходилась на другому поверсі, і я дуже "смачно" 2 рази гепнулась на сходах, які у Америці зазвичай обшиті ковром (за 4 місяці перебування у домі на тих сходах постраждало 4 людини, тому аргументи на кшталт "може то ти така незграба" не приймаються).
4. Американці обідають ввечері. В обід у них на роботі/ у школі/ університеті перекус, а ввечері вони їдять перше, друге і, іноді, десерт. 

Метро у Бостоні 

Дорога до універу і назад забирала у нас щодня близько двох годин. 15 хвилин треба було йти до станції метро, ще 15 їхати однією гілкою, а потім 25 хв наступною. До речі, у метро я губилась до останнього (добре, що у мене була приятелька, у якої все було окей з орієнтацією у просторі  (хіхі). 
Метро у Бостоні то взагалі окрема тема. Перш за все запахи: пахне маріхуваною вперемішку з випорожненнями, брудними безхатьками, старістю і ванільними bagels*. У метро можна зустріти і супер багатих осіб, і бабульок, яким скоро за 100 з iPhone 8 у руках, і обкурених дивних типів, які на тебе пяляться так, що під землю хочеться провалитись, і навіть маленьких (та й великих) щуриків. Вагон метро служить і смітником, і ліжком, і місцем праці для деяких (здебільшого жебраків) осіб.

University of Masachussetts Boston

Місце, у якому ми провчились 4 місяці. Місце, яке загартувало мене на майбутнє і перевірило мене на міцність. Навчання за рік у цьому університеті коштує 13 000 $. Якщо б не програма обміну, я б точно не змогла собі дозволити таку розкіш. 
Отже, в тиждень у мене було 3 заняття по 2,5 години. Час занять зазвичай після 15 години. Одне з занять у нас починалось о 19.30, тобто додому я попадала після 23. 
-What????? Скаже хтось. Всього лиш 3 заняття в тиждень? 

-Угу, відповім я. Але те, що ти робиш на занятті, це вершина айзбергу. Основну роботу ти проробляєш сам, вдома. Прикладове завдання з одного заняття це: прочитати книжку на 250 сторінок, зробити її аналіз, прочитати 5 критичних статей ще на 20-30 сторінок кожна і виділити основні пункти по кожному з них, написати свою власну думку на рахунок всього вище перечисленого. Нагадаю, так було з кожним заняттям. 


Цікаві факти з універу

1. Студенти в університетах дуже продвинуті. Коли я слухала, як вони думають і як виражають свою точку зору, мені очі на лоба лізли. У Америці нема такого, щоб викладач сказав "це неправильна відповідь". Кожен має право на свою думку і на її відстоювання. Нема відповідей "під ключ", принаймі у гуманістичних напрямках. 
2. Студенти можуть їсти, пити, вивалювати ноги у взутті на крісла під час лекцій, на це ніхто не звертає ніякої уваги.
3. На лекції не вийде просто сидіти і слухати, для викладача твоя активність це основа оцінки за семестр.
4. Студенти беруть позики з банку, щоб оплатити університет, і виплачують їх до сорокарічного віку.
5. Більшість моїх однокурсників були 35+, адже на магістратуру йдуть вже більш свідомі люди.
6. Фасад університету доволі гарний, а от всередині все нагадує лікарню (creepy).
7. У Америці знання кількох мов вважається негативним фактором. 

Далі буде...



*a bagel - різновид великого бублика (якщо по-простому)

You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook