Татуювальник Аушвіцу - найкраща книга від депресії

21.9.18


Я така людина, для якої книг багато не буває. На запитання про мої улюблені магазини, я б зніяковіла, бо не знала б що вибрати: продуктові чи книгарні (сміюсь). 
До речі, у школі я ненавиділа читати, і, мабуть, не прочитала й 10 книг за весь час. Однак, смаки змінюються, і тепер я й місяця не можу прожити без 5 книг, як мінімум.
Сьогодні я вирішила запостити відгук на книгу, про яку я більше не можу мовчати. Книга - лік від депресій, розчарувань і інших дурниць, які ми звикли роздувати до розмірів слона. 

Татуювальник Аушвітцу - Гізер Морріс

Книга базована на реальних подіях. Історія кохання, що виникнула у 1942 році, при найгірших обставинах ever. Двоє молодих людей, Лалі та Гіта, зустрічаються у концентраційному таборі, щоб разом пройти всі труднощі і перешкоди, і, зрештою, вижити (що було практично нереально) і прожити разом до самої смерті (56 років щасливого шлюбу). Лалі, як виявляється, розповів цю історію Гізер Морріс сам, вже після смерті своєї дружини, у всіх подробицях. 

Ця книга вчить бути вдячним. Вдячним за кожну крихту хліба, за одяг свого розміру, за кохану людину поруч, за живих батьків, за свободу, а найбільше за життя. Книга відганяє навіть найменші ознаки депресії, і, вмить, відкриває очі на дрібниці (за які слід бути вдячним), які у повсякденному життя не отримують нашої уваги. Вона дає зрозуміти, що, насправді, якщо люина просто відкриває очі зранку - це вже найбільше щастя. Якщо людина має що з'їсти, щоб прожити до завтра - вона не може бути нещасна. А ще, книга кричить про те, що все на світі можна пережити при умові, що людина вірить, надіється і щиро кохає.

Якщо Ви теж читали/ прочитаєте цю книгу за моєю рекомендацією, напишіть свої враження! 

You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook