Uriage Hyseac 3-Regul

15.2.16

 У сьогоднішньому пості я хочу розповісти Вам про продукт із серії Uriage Hyseac, а саме: Uriage Hyseac 3-Regul. Наприкінці грудня я вирішила дещо змінити свій догляд за шкірою обличчя і почала ці зміни з придбання серії косметики Uriage (про які можна прочитати тут). 

Певний час я тестувала ці засоби і настав час ділитись своїми враженнями.
Uriage Hyseac 3-Regul-це засіб, що бореться з акне, регулює виділення себум, заспокоює шкіру, звужує пори і матує шкіру. Він має легку структуру, завдяки чому легко впитується в шкіру і може служити базою під макіяж. 
Цей крем містить активні компоненти:
  •  MPA-regul комплекс знижує токсичність і адгезію Propionibacterium acnes;
  •  TLR2-Regul комплекс, що швидко реагує на запалення;
  •  Солодка, яка має міцну себорегулюючу дію;
  •  17% AHA комплекс (саліцилова кислота, глікогелева кислота, яблочна та молочна кислоти, ефір яблочної кислоти), які забезпечують активне відлущення омертвілих клітин, зменшує товщину епідерміса;
  •  Піроктон оламін, який оздоровлює шкіру;
  •  Екстракт сочевиці звужує пори;
  •  Термальна вода Uriage 10% зволожує, заспокоює та укріпляє шкірний бар'єр;
  •  Матуючі пудрові частинки усувають жирний блиск.

Мої враження: Цей крем  я наносила наніч. Він має приємний запах, хорошу консистенцію та білий колір. Після нанесення Uriage Hyseac 3-Regul трішки пощипує шкіру, справді матує та, як на мене, вранці можна зауважити, що шкіра виглядає краще.

Має підсушуючу дію, тому варто придбати хороший зволожуючий крем, щоб усунти сухість. На привеликий жаль, я не можу сказати, що цей засіб має якусь дивовижну та магічну дію. Повністю запалення та недоліки він не пролікував, хоча після користування ним їх на шкірі стає менше. 
Про наступні засоби серії Uriage Hyseac читайте  цього тижня на блозі.



You Might Also Like

9 коментарі

About Me

Like us on Facebook