My small haul

10.2.16

small haul
 Сьогодні я побігла купити дрібні подаруночки на день народження своїй подрузі та тітці. Обіцяла не купляти нічого для себе, але мої захцянки взяли верх. І ось, я вийшла з магазину з торбою покупок, про які піде мова.
batiste

Своїй подрузі я придбала сухий шампунь Batiste bright&lively floral essences та олійку для волосся Biosilk, що не вимагає змивання. З маркою Batiste я знайома і можу сміливо радити її кожному. Сухі шампуні-це палочка-виручалочка, коли треба швидко освіжити "фризуру" без застосування води. Biosilk-це олійка для кінчиків волосся яка надає їм м'якості та запобігає електризуванню. Вже з назви зрозуміло, що цей засіб містить шовк, який допомагає підтримувати волосся у відмінному стані.
biosilk


Для тітки я придбала капсулки для зони навколо очей Rival de Loop, які містять омега 3, альги та вітаміни А і Е. Ці капсулки застосовуються для зредукування зморшок навколо очей та повернення пружності шкіри. Окрім цього я ще обрала масочку Ziaja "пелюстки троянди" з гіалуроновою кислотою для кожного типу шкіри. Ця масочка має щедрий вміст олійок, вітамінів та, власне, витяг з троянди. Вона має редукувати зморшки та регенерувати шкіру.
rival de loop, ziaja

Оскільки шкіра на мому обличчі останнім часом живе своїм життям, я придбала собі антибактеріальну емульсію для вмивання обличчя, декольте та плечей для мішаного та жирного типу шкіри від Bielenda. Також я взяла собі тонік з цієї ж серії. У склад емульсії входять зелена глина, фіалка, цинк та вітамін В6; у складі тоніку знайдемо лактобіонову та мигдалеву кислоти, цинк та комплекс NMF. Тонік з цієї серії у мене вже був і я ним була цілком задоволена, маю надію, що і емульсія мене не підведе.
bielenda

Окрім цього я спокусилась на зволожуюче молочко La Petit Marseiliais у якого неймовірний запах та консистенція. ( Про бальзам для волосся цієї марки можна прочитати тут.)  Молочко містить масло ши, солодкого мигдалю та арганову олійку. Воно рятує мою шкіру від сухості та огортає тіло чудовим запахом(ходжу і сама себе нюхаю).


Не обійшлось і без дрібничок для дому. Ось у такій милій чашечці я тепер питиму гарячі напої, а закусувати буду набором горішків: макадамії, кешью,грецького та мигдалю. 
small haul

Приблизно так закінчуються мої походи за подарунками, а які покупки нещодавно зробили Ви?

You Might Also Like

16 коментарі

About Me

Like us on Facebook