New Year's Resolutions

8.2.16

New Year's Resolutions
Після тривалої перерви і надокучливих роздумів над своїм життям, я повертаюсь до Вас :)
2016 вже із самого початку вразив кількістю незабутніх подій. Свята, день народження, екзамени та сесія не могли не внести свою негативну лепту у провадження мого блогу. Я безсовісно забула про те, щоб писати нові статті та ділитись частинками із свого життя. Проте, я повертаюсь, адже мені шалено бракувало Вас.
Сьогодні я хочу розповісти про певні цілі, котрі я собі визначила на цей рік. Хоча, хто зна, можливо,  я пишу про них через те, що це мене змотивує до ще дбайливішого виконання всього запланованого.
Шкіра:
Перш за все, я планую записатись до компететного косметичного салону та піти на хорошу чистку обличчя. Взагалі-то, я прихильниця "домашнього" догляду за собою, але вважаю, що пора спробувати щось нове. Я звжди з настороженням ставлюсь до косметичних процедур, але натрапила на хороший салон, який, я дуже надіюсь, допоможе мені побороти усі проблемки.
Стиль:
У моїх найближчих планах повний аналіз гардеробу. Непотрібне шмаття- у коміси, або на смітник. Кажуть, що коли ти викидаєш зайве- звільнюється місце для чогось кращого і вартіснішого, тож побачимо. Можливо, трішки поекспериментую зі своїм стилем та запроваджу якісь цікаві елементи одягу, про які неодмінно писатиму на інстаграмі.
Katarzyna Tusk Elementarz Stylu
Волосся: 
У догляді за волоссям я також планую певні зміни. Я впроваджу втирання з пажитника, олійок жожоба та льону, а також ополіскування корою дуба та кропивою. Про свої результати читайте невдовзі на блозі.
Katarzyna Tusk Elementarz Stylu
Блог: 

Ех, ось тут моя Ахіллесова п'ята.... Планую викладати три статті на тиждень. Старатимусь писати не тільки про косметику, але й про спорт, подорожі та гастрономічні цікавинки. Надіюсь, що мій запал нікуди не зникне і я й надалі старатимусь тішити Вас чимось цікавим.


Katarzyna Tusk Elementarz Stylu

Тіло: 

Тут все доволі просто. Вже тривалий період часу я притримуюсь здорової дієти та активного способу життя, тож просто продовжуватиму свою нелегку працю на шляху до здорового та гарного тіла. А ще буду ділитись з Вами усіма своїми спостереженнями, порадами та цікавими рецептами. Хто зна, може я і Вам зможу якось допомогти.
Katarzyna Tusk Elementarz Stylu

Власний розвиток: 
На цей пункт у мене припадає гора книг, вдосконалення нідерландської, вивчення португальської та подорожі. Як на мене, ніщо так не збагачує людину, як подорожування, тож намагатимусь як можна частіше кудись вибиратись.
Це основні цілі, які я переслідуватиму у 2016. А які цілі ставили Ви?






You Might Also Like

6 коментарі

About Me

Like us on Facebook