Sally Hansen Miracle Gel (110 Birthday Suit) та Rimmel 60 seconds super shine (340 Berries and Cream)

21.12.15

Sally Hansen Miracle Gel (110 Birthday Suit) та Rimmel 60 seconds super shine (340 Berries and Cream)
Якщо Ви слідкуєте за блогом певний час, то, мабуть, пам'ятаєте, що я прихильниця лаків Sally Hansen (прочитати детальніше можна тут). Цього разу мені захотілось спробувати нюдовий відтінок лаку, тому я обрала номер 110 Birthday Suit
Sally Hansen Miracle Gel (110 Birthday Suit) та Rimmel 60 seconds super shine (340 Berries and Cream)
Хочу пригадати, що лінійка Мiracle Gel від Sally Hansen-це лаки, що не вимагають підсушування лампою, треба тільки нанести шар лаку та завершити манікюр закріплювачем Top Coat. Ще одним великим плюсом є те, що його можна усунути будь-яким засобом для зняття лаку. На відміну від звичного гелевого покриття, він не пошкоджує нігті.
У лака дуже хороша широка кисточка. Його консистенція обумовлює якісне покриття нігтевої пластини. Miracle Gel тримається на нігтиках до 10 днів без значних змін (злущень, тріщинок і т.д). 
Sally Hansen Miracle Gel (110 Birthday Suit)
Єдине, що мені трішки не сподобалось, це те, що відтінок 110 Birthday Suit першим шаром лягає не рівномірно. З відтінком 330 Redgy подібних нюансів не було, він виглядав довершено вже після 1 нанесеного шару. Відтінок Birthday Suit вимагає подвійного покриття і закріплювача. Тим не менше, мені дуже подобається як лак виглядає на нігтиках і як якісно він носиться. Думаю, що придбаю ще декілька відтінок цієї лінії, бо вже дуже вона мені припала до душі.
Sally Hansen Miracle Gel (110 Birthday Suit)

Хвалюсь Вам своїм святковим чохлом для телефону ^_^
Ще одною перлинкою серед моїх засобів для манікюру став лак Rimmel 60 seconds super shine у відтінку 340 Berries and Cream. У лака широка кисточка та хороша текстура. Він й справді висихає за хвилинку та достойно презентує себе на нігтях впродовж тижня. Для ще тривалішої дії я накладаю на лак закріплювач Sally Hansen Top Coat. Досвід користування лаками Rimmel у мене вже є (про нюдовий лак серії 60 seconds писала тут),  і я щоразу переконуюсь, що це продукція варта довіри. 
 Rimmel 60 seconds super shine (340 Berries and Cream)

А Ви любите продукцію Sally Hansen та Rimmel?

You Might Also Like

2 коментарі

About Me

Like us on Facebook