My december favourites

16.12.15

У грудні я впровадила багато новинок у свій щоденний догляд серед яких були продукти варті уваги, про які, власне, сьогоднішній пост.
Після розчарування сухим шампунем Syoss (про який можна прочитати тут), я дуже скептично ставилась до такого типу продуктів. За намовою декількох знайомих, зокрема Надійки, я все ж таки вирішила дати сухим шампуням другий шанс і придбала Batiste heavenly volume. Оскільки моє волосся потребує додаткового об'єму та освіження на наступний день після миття, я покладала на цей продукт багато надій.
Застосування: міцно трусанути флакон, розпилити засіб на корінці волосся з відстані 30 см, впродовж кільканадцяти хвилин вмасовувати шампунь у волосся, розчесати його та вкласти.
Мої враження:
1. Перше, що приваблює-це чудовий запах шампуню.
2. Вигідний флакон, жодних проблем з розпиленням.
3. Не подразнює шкіру.
4. Справді діє!! Мало того, що волосся виглядає свіжо, воно ще й об'ємніше!
5. Волосся після нього не штивне, гарно вкладається та виглядає.
Наступним продуктом, який мені припав до душі є бальзам для тіла з пілінгом від Eveline. В осінньо-зимовий період моя шкіра відчуває себе не дуже комфортно, стає дуже сухою та неприємною. Саме тому, у мому арсеналі не може забракнути зволожуючих засобів для душу. В Eveline Spa cosmetics мене привабила акційна ціна (хіхі, жартую) велика кількість натуральних екстрактів: з лимона, меду та ванілі, гіалуронова кислота, масло ши, екстракт дикої троянди та лукреції; арганова, соєва та мигдалева олійки, екстракт з алое та вітамін Е. Звучить непогано, еге ж? А якщо ще й понюхати цей засіб, можна взагалі голову втратити!
Застосування: Масуючими рухами нанести на шкіру, для найкращого результату залишити на 2-3 хвилини.
Мої враження:
1. Неймовірний запах!
2. Містить дрібні мікрочастинки, які злущують омертвілі клітини шкіри.
3. Не стягує та не сушить шкіру, повертає їй зволоження.
4. Залишає після себе дуже приємний запах :)
5. Не піниться, але добре очищує шкіру.
Останнім засобом, яким хочу з Вами поділитись є кондиціонер для волосся Garnier Fructis Oil Repair 3, який містить у собі 3 олійки: з оливок, авокадо та ши.
Застосування: нанести на вологе волосся, змити.
Мої враження:
1. Не обтяжує волосся.
2. Волосся після нього добре розчісується, виглядає блискучим та здоровим.
3. Хороша консистенція та запах.
4. Хороший склад.
Отже, на сьогодні це всі продукти, якими я хотіла з Вами поділитись. Цікаво дізнатись, які Ви зробили для себе косметичні відкриття у грудні?

You Might Also Like

7 коментарі

About Me

Like us on Facebook