Clarins Lip Comfort Oil Intense - яскрава олійка для губ, що покращує настрій

14.5.20



Clarins Lip Comfort Oil Intense - яскрава олійка для губ

На щастя, я якраз перед карантином придбала Clarins Lip Сomfort Oil Intense у спілому кольорі Intense Rosewood. Цей засіб - це і олійка, і блиск, і тінт, і догляд у одному флаконі. Олійка представлена у 8 відтінках, тому кожен знайде щось для себе.



Засіб містить у свому складі олійку лісового горішка, жожоба та журавлини. Після нанесення, він ніжно огортає губи своєю приємною текстурою та надає їм інтенсивного кольору.
Clarins Lip Comfort Oil Intense - яскрава олійка для губ, що покращує настрій

Clarins вирізняє 4 осовні переваги свого засобу:

  • інтенсивний колір;
  • дзеркальний блиск;
  • легка консистенція;
  • наявність 3 олійок у складі

Моя думка:

- засіб довго тримається на губах, а після того, як блиск сходить - губи оповиті класним тінтом ще декілька годин;
- аплікатор зручний у використанні;
- колір дуже насичений (скоріше не підійде тим, хто боїться бути яскравим);
- олійка дуже приємно пахне;
- не зліплює губи, не розтікається;
- живить потріскані уста;
- іііііі... спокушає чоловіка цілувати частіше, тому будьте обережні ;)

Clarins Lip Comfort Oil Intense - яскрава олійка для губ, що покращує настрій

Чи придбала я б засіб ще раз? Хмм. Чесно сказати, скоріш усього моя рука потягнулася б затестити щось нове, тому не знаааааааааааю. Однак я точно раджу спробувати цю олійку тим, хто любить мультифункційні засоби та яскраві акценти. 
А Ти знайома з цим брендом? 



You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook