Секретні складники лосьйону для очищення та звуження пор La Roche-Posay Effaclar

22.3.19


Мабуть, в блогосфері нема людини, яка б не знала про культовий крем La Roche Posay Effaclar Duo+ (про який більше тут). Всі "охи" та "ахи" на його честь не безпідставні, адже засіб крутий. А чи такий ж крутий лосьйон цієї ж серії?

Оскільки шкіра у мене проблематична і підкорювати її доводиться різноманітними способами, я сягнула по цей лосьйон у магазині, маючи доволі високі вимагання.


Продуцент обіцяє золоті гори:
"Цей лосьйон допомагає у щоденному догляді жирної шкіри з тенденцією до недоліків. Він діє миттєво, мінімалізує видимість комедонів, відблоковує та запобігає закупорюванню порів, а крім цього регулює надлишок себум. Після нього шкіра відчуває значний комфорт та полегшення." 

Склад продуктуAqua / Water, Alcohol Denat., Glycerin, Sodium Citrate, Propylene Glycol, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Disodium Edta, Capryloyl Salicylic Acid, Citric Acid, Salicylic Acid, Parfum / Fragrance.



Наявність спирту на другому місці мене не дуже задовільняє, але в принципі якоїсь шкоди я не помітила (окрім міцного спиртового запаху). PEG-60 Hydrogenated Castor Oil-гідрогенізована касторова олія- також мене трішки відлякує, адже вона може бути забруднена діоксаном та містити частинки отруйного газу (звучить страшно, правда?). Мабуть, буде зайвим говорити про те, що засіб не радять використовувати на пошкоджену шкіру (але вона ж у будь-якому разі буде пошкоджена за наявності прищиків, WTF) та вагітним жінкам.


А от кислоти у складі (Caprylol Salicylic Acid, Salicylic Acid) - позитивна сторона цього засобу. Кислоти злущують верхні шари шкіри та допомагають їй виглядати здорово. Вони мають антибактерійну дію, допомагають загоювати подразення, їх радять до використання особам з проблемною шкірою.


 


Мої спостереження:

Тонік коштує близько 306 грн. Як на мене, ціна середня, але треба зважати на те, що це аптечна косметика. Вистачає його на довго, адже розхід доволі маленький. Запах неприємний, пахне просто спиртом.

Плюси:

  • Доволі добре очищає шкіру
  • Підсушує недоліки
  • Добре співпрацює з кремом з цієї ж серії

Мінуси:

  • Може пересушити шкіру
  • Не помітила значних покращень
  • Не бореться з комедонами
  • Запах
  • Доволі тривожний склад
  • Якщо не нанести відразу крем, шкіра відчує дискомфорт
Чи купила б я цей засіб ще раз? Ні. Мені здається, що варто підшукати щось з приємнішим складом та з помітнішою дією. А Ти любиш La Roche Posay? 


You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook