Best muesli recipe ever! Домашні мюслі за 20 хвилин

24.3.19


If you're looking for an easy muesli recipe - here it is! It is ready in 20 minutes and oh, so tasty! You'll never skip your breakfast with it. Healthy, delicious and quick (what to want more). 

Нещодавно я купила собі мюслі. Гарне упакування мене підкупило (мушу зізнатись). Єдине, що трохи кусалось, - ціна. За 500 грамів я заплатила близько 100 грн (ціна у польському магазині). І хоч відгуки на цю марку класні, а упакування багатообіцяюче - мюслі мене не вразили. Складались вони з вівсянки, шоколадної крихти, горішків і ще там якихось дрібничок. Тому довго не думаючи, я вирішила приготувати власні мюслі. А їхній смак та простота у приготування просто повалили мене з ніг!

Рецепт мюслів:

  • 200 грам вівсянки
  • 1 банан (розім'яти у пюре)
  • 20 г насіння дині
  • 20 г кедрових горішків 
  • 30 г кокосової стружки
  • 30 мл меду/ кленового сиропу
  • 2 ст.л. оливкової олії
  • дрібка солі
  • 1 ч.л. кориці

Recipe:

  • 200 g oats
  • 1 banana (mashed)
  • 20 g pumpkin seeds
  • 20 g pine nuts
  • 30 g shredded coconut
  • 30 ml maple syrup/ honey
  • pinch of salt
  • pinch of cinnamon


Mix all the ingredients. Heat your oven to 200 C. Place the ingredients on a baking sheet, spread into an even layer. Bake 10 minutes, mix slightly and bake 3-5 minutes more. Be sure that muesli are not burning. Get muesli out of the oven, set aside to cool. Put cold muesli into a container. Serve with milk, yogurt or even juice.  

Змішати всі складники. Духовку розігріти до 200 градусів. Деко застелити пергаментним папером, засипати мюслі, розрівняти у рівний шар. Запікати 10 хвилин, потім перемішати їх і пекти ще 5 хвилин до золотої скоринки (слідкувати щоб не пригорали). Коли мюслі охолонуть, пересипати їх у герметичний контейнер. Можна зберігати 2 тижні.
Такі мюслі можна подавати з молоком (я вживаю з рослинним), йогуртом, соком, фруктами.

You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook