Dushka cosmetics haul

9.9.16

Привіт дівчатонька!

Зважаючи на те, що маленькими кроками наближаються холодні дні, я вирішила погріти душу дівочими штучками і замовила собі декілька смаколиків від Dushka cosmetics.
Коли я отримала замовлення на Новій пошті, серце легенько йокнуло від приємного здивування. Коробочку оздоблював маленький жовтий бантик, який відразу підняв мені настрій (ну яка дівчина не любить таких милих дрібничок? :)).


Продукти були обгорнуті салатовим упаковочним папером, та перекладені картоном, жоден продукт не пошкодився при транспортації та не витік.


Моє скромне замовлення складалось з гелю для душа Ванільне морозиво, цукрово-сольового скрабу із запахом жуйки Конфетті та гелю-скрабу для вмивання Мигдаль.
У якості бонусу я отримала мініатюрку гелю для душа Диня та 2 магнітики. Сказати що я приємно здивована, це нічого не сказати.


Кожен продукт має персональну начіпку з повною інформацією про продукт, датою вироблення та терміном придатності.


Думаю, що тепер мій щоденний догляд буде у стократ приємнішим та запашнішим, а детальнішими оглядами на кожен із продуктів неодмінно поділюсь  на блозі.





You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook