Гель для душа Dushka, або Ванільне морозиво від якого не поправишся

14.9.16

Вже втретє за цей тиждень ділюсь з Вами своїми захопленими враженнями від марки Dushka.
Сьогодні, як і обіцяла в пості про скраб від цього ж виробника (прочитати відгук можна тут), приходжу до Вас з оглядом гелю для душа Ванільне морозиво.


Продукт коштує 78 грн за 200 мл. Його склад натуральний, хочу відмітити, шо засіб містить олійку мигдалевих кісточок та масло макадамії.


Пластикове упакування містить кришечку, що допомагає правильно дозувати продукт, а зворіт пляшечки прикрашають ось такі кумедні написи:



Надіюсь що до поділки "як шкода, що вже закінчується, я дійду не скоро.
Також, як і всю продукцію Dushka, гель оздоблює чорна ленточка та книжечка зі всіма даними про засіб, датою виробництва і тп.


Особисто для мене відкриттям стала консистенція цього гелю, адже він не такий як гелі, до яких ми звикли. Коли його набираєш на губку він наче желе, що не встигнуло до кінця застигнути. 


Піноутворення гелю прекрасне, навіть невеликої кількості вистачає щоб добренько помитись і заповнити ванну кімнату ароматом морозива.

Запах гелю просто ВАУ! Мене просто полонило те, що аромат на тілі залишається ще на довгі години (не знаю чому, але у мене майже ніякі гелі не залишають запаху). Шовковитість шкіри свідчить про те, що гель і справді не сушить шкіру і олійки в його складі бережно дбають про неї.

Як висновок хочу лише сказати, що я нереально задоволена і, думаю, що це у мене не останнє замовлення у Dushka.

Які Ваші улюблені продукти цієї марки? Може Ви щось мені порадите пахуче і класне?














You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook