Шампунь Vichy Dercos Neogenic: SOS, Випадає Волосся

3.4.19





Мабуть, немає жінки, яка б на 100% була задоволена своєю зачіскою. Ті, хто мають рівне волосся, неодмінно захочуть кучері, а ті, у кого волосся крутиться від природи, точно його почнуть виправляти. Чесно кажучи, я без поняття з чим пов'язаний такий парадокс, але я думаю Ви зі мною погодитесь: жінкам завжди все не те.
Однак, незадоволення зачіскою - це одне, а от коли волосся випадає "в темпі вальсу", виникають вже зовсім турботи.
У мене від природи не дуже густе волосся. А в додатку до цього, двічі на рік воно ще й починає сильно випадати. Саме у такі періоди я намагаюсь знаходити "цілющі" шампуні, які б допомогли мені врятувати хоча б частину волосся, а мою психіку від стресу.


Саме тому, переглянувши безліч варіантів, я придбала шампунь Vichy Dercos Neogenic, який отримує безліч "охів" та "ахів" у інтернеті.

Продуцент обіцяє, що при використанні шампуню волосся стане щільнішим (мм, хотілося б), збільшиться об'єм та густина. На думку експертів Vichy, цей засіб підійде тим, хто переживає стрес, знаходиться у холодному кліматі, під час вагітності та менопаузи. 

Склад шампуню

У склад засобу входять зокрема:
  • Стемоксидин, складник, що бореться з випадінням волосся. Він працює на рівні волосяних фолікул, де "пробуджує" цибулинки до росту;
  • термальна вода Vichy, прямо з недр вулкану у самому серці Франції, яка містить у собі 15 унікальних мінералів та мікроелементів (то вже Вам не жартики).
З очевидних мінусів:
  • Лаурил сульфат амонія, який висушує та подразнює шкіру і є токсичним; 
  • Гексиленгликоль - спирт, який не радиться використовувати у косметиці; 
  • Бензоат натрія - штучний консервант, який є алергеном.

Дія засобу 

Шампунь добре промиває волосся - практично до скрипу. Він має приємний аромат та добре піниться. Пляшечки 250 мл точно вистачить на декілька місяців використання. Єдина незручність - важко відкривається вічко шампуню. При використанні ледь не повиламувала собі нігті.
Якщо говорити про дію, то особисто я помітила, що волосся стало менше випадати, однак товщина волосини аж ніяк не змінилась - а тому і густини не прибавилось. 
Мого задоволення шампунем вистачило на кілька тижнів, а після цього я помітила, що він дуже висушує шкіру чим провокує лупу. Крім цього були такі "приємні бонуси", як постійний свербіж голови та неймовірна сухість волосся.

Моя думка

Шампунь не надто справляється з поставленим завданням. Навіть попри те, що він знижує випадіння волосся, постійний свербіж та сухість додають неймовірного дискомфорту. Саме тому "добити" його я так і не змогла, а по наступну пляшечку рука б не сягнула.
Зважаючи на ціну засобу 266 грн за 200 мл - не раджу нікому.
Оцінка 5 з 10.

А Ви любите аптечну косметику? Діліться улюбленими марками та засобами по догляду за волоссям.

You Might Also Like

0 коментарі

About Me

Like us on Facebook